Tijdens dit traject kom ik aan huis om SAMEN met jou de handen uit de mouwen te steken!

Na een eerste telefonisch contact, plannen we een kennismakingsgesprek.

 

Tijdens dit kennismakingsgesprek kom ik naar je toe en bekijken we samen waar het fout loopt en proberen we je doelen zo helder mogelijk te krijgen.

Door aan huis te komen,  krijg ik een goed zicht op de situatie.  Dit is belangrijk  om een goed en gepersonaliseerd plan van aanpak te kunnen opstellen. Ik probeer ook een schatting van de tijdsbesteding te maken, maar dit hangt uiteraard van veel factoren af (hoeveel administratie moet aangepakt worden, ben je een snelle beslisser of een twijfelaar, kan je al zelf iets voorbereiden,...)

 

Als je een samenwerking ziet zitten, plannen we een nieuwe afspraak om te starten met het coachingstraject.  

Tijdens dit traject zoek ik samen met jou uit welke administratie behouden moet blijven (en hoelang), wat de beste manier is voor jou om dit te organiseren en hoe we dit zo efficiënt mogelijk moeten doen. We zoeken ook uit hoe je de administratie in de toekomst kan doen zodat het overzichtelijk en tot een minimum beperkt blijft.   

Voor deze sessies voorzien we best 3 à 4 uren, om goed te kunnen doorwerken en snel resultaat te boeken.  

 

Na het traject zal ik je nog telefonisch of per mail contacteren om er zeker van te zijn dat je je resultaat behoudt en voor eventuele verdere vragen.