In een opruimtraject kom ik aan huis om SAMEN met jou de handen uit de mouwen te steken!

Na een eerste telefonisch contact, plannen we een kennismakingsgesprek.

 

Tijdens dit kennismakingsgesprek kom ik naar je toe en bekijken we samen waar het fout loopt en proberen we je doelen zo helder mogelijk te krijgen.

Door aan huis te komen,  krijg ik een goed zicht op de situatie.  Dit is belangrijk  om een goed en gepersonaliseerd plan van aanpak te kunnen opstellen. Ik probeer ook een schatting van de tijdsbesteding te maken, maar dit hangt uiteraard van veel factoren af (hoeveel spullen, ben je een snelle beslisser of een twijfelaar, kan je al zelf iets voorbereiden,...)

 

Als je een samenwerking ziet zitten, plannen we een nieuwe afspraak om te starten met het coachingstraject.  

Tijdens dit traject blijf jij diegene die de beslissingen neemt. Ik help en motiveer je om beslissingen te nemen en zorg ervoor dat we ons aan het plan van aanpak houden zodat je je doelen kan bereiken.

Voor deze sessies voorzien we best 3 à 4 uren, om goed te kunnen doorwerken en snel resultaat te boeken.  

Er wordt uiteraard ook aandacht besteed aan hoe je dit resultaat kan behouden.

 

Na het traject zal ik je nog telefonisch of per mail contacteren om er zeker van te zijn dat je je resultaat behoudt en voor eventuele verdere vragen.